Konsylium24

Clinical Problems

Posts from all specialization

Posts in the selected specialization

Posts by ICD-10 codes

clinical_specialization

Lekarze POZ

Description - There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words.

0 followers

Follow

All Postsarrow
Summary
Cito
Pro Auctore
Newest Posts & Commentsarrow
Post Added Date
Comment Added Date
Post Title
Number Of Comments
favorite
Follow
Pytanie jak w temacie. Zaczyna sie dyskusja o tym aby w warunkach szczegółowych dla POZ na rok 2010 zamiescic limit p...

0

comments_icon
favorite
Follow
W POZ pacjenci złaszają często wizyty lekarskie. Czy ktoś wie w jaki sposób można je selekcjonować, i na jakich warun...

3

comments_icon
favorite
Follow
Witam, jestem lekarzem psychiatrą i z podziwem patrzę, jak moi koledzy z POZ umywają ręce od jakiejkolwiek działalnoś...

0

comments_icon
favorite
Follow
Czy jako lekarz bez specjalizacji, pracujący w POZ mam prawo samodzielnie podawać pacjentom (dorosłym i dzieciom) szc...

9

comments_icon
favorite
Follow
Czy macie pełne zestawy p/wstrząsowe zgodne z rozp Min Zdrowia? Czy używaliscie kiedykolwiek Calcium chlor- amp w poz...

0

comments_icon
favorite
Follow
Pytanie do wszystkich lekarzy POZ, jako że pracuje od niedawna mam z tym problem. Mianowice chodzi mi o to jak mam od...

0

comments_icon
favorite
Follow
Mam pytanie do kolegów, którzy wybrali specjalizacje z medycyny rodzinnej,ciekawa jestem jak z perspektywy oceniacie ...

2

comments_icon
favorite
Follow
Czy ktoś z Was ma link do aktualnego wykazu bezpłatnych badań, na które lekarz POZ może wystawić skierowanie? Podobno...

4

comments_icon
favorite
Follow
Witam. Został mi postawiony zarzut nieumiejętności prowadzenia dokumentacji medycznej ponieważ nie wpisuję za każdym ...

0

comments_icon
favorite
Follow